Pravidla VIP klienta

VIP klientem může být úplně každý, stačí dodržovat následující pravidla, která mají za cíl všestrannou spokojenost. 😉 Psáno s nadsázkou, ale bráno vážně, dle ohlasů VIP klientů splňuje očekávání – při čtení má pobavit, ale i poučit…. Vítejte, VIP Klienti 😉

Zvolil jsem pro péči o své zvířátko tento salon a budu respektovat následující přání, protože chci být VIP klient.

  • Jsem si vědom, že se v salonu pracuje se zvířaty a není možné neustále odbíhat k telefonu, proto pro kontakt volím psanou formu, případně požádám, aby mě kontaktovali sami. Pokud volám a neberou mi telefon, tak nevolám každou další minutu znovu. Úplně nejlepší jsem, když využiji online objednání.
  • Jsem si vědom, že služby nevyužívám jen já a vím, že střihač má jen dvě ruce a nemůže se ve stejné chvíli věnovat více, než jednomu zvířeti. Proto vím, že čekací doby mohou být delší a objednávka typu “zítra potřebuji ostříhat psa” je utopie.
  • Při komunikaci nepřemlouvám k dřívějšímu termínu, protože vím, že je mi nabízen ten nejbližší, který je pro mé zvířátko vhodný, aby měli v salonu dost času se mu věnovat.
  • Nezamlčuji skutečnosti o tom jak doma udržuji srst svého zvířátka, nevymýšlím si pohádky proč je něco tak jak je, protože vím, že v salonu jsou zvyklí na vše a jsou tu proto, aby mi s péčí o srst pomohli. Je super, když vím, že chci udržovat zvíře v praktickém střihu, protože na péči o dlouhou srst prostě nemám nervy. Vím, že mi za to nikdo hlavu neutrhne. A vím, že když se rozhodnu mít zvíře v dlouhé srsti a sám to úplně nedávám, tak to pro mě znamená častější návštěvu salonu, ale mě to nevadí, protože chci mít krásné zvíře.
  • Salon pro komunikaci se mnou používá aplikaci 🦊myFox, ta mi při vytvoření rezervace pošle potvrzující email (zkontrolujte i spam) a 24h před termínem připomínací email a SMSku. Pokud se stane, že musím termín zrušit, pak tuto skutečnost bez zbytečných odkladů oznámím do salonu nejlépe písemně (SMS apod.) a požádám o přeobjednání, či o úplné zrušení rezervace.
  • Do salonu zvířátko přivážím včas, tedy ne zbytečně brzy, a určitě ne pozdě. Pokud budu mít zpoždění, tak to dám do salonu vědět. NEPARKUJI autem na bus zastávce před salonem! Využívám parkovací zálivy v Kostelní ulici, na náměstí před prodejnou COOPu, v ulici 1.máje…, zkrátka NEPARKUJI na bus zastávce, protože nejsem autobus a vím, že za to dostanu vynadáno.
  • Na veřejném prostranství se chovám obezřetně, mám psa na vodítku a nenechávám ho zbytečně znečišťovat okolí. Vím, že je super, když je psík před příchodem do salonu vyvenčený, takže po něm vždycky uklidím. Pokud náhodou nemám sáček na bobky, tak v čekárně v salonu si jej mohu vyzvednout – jsou tam pro mě zdarma.
  • Po vstupu do salonu se posadím v čekárně a čekám až se mi budou věnovat. Nepouštím psa z vodítka, nevyndavám kočku či králíka z přepravky.
  • Pokud to není nezbytně nutné, nechávám psa v salonu samotného, odcházím pryč, zůstávám k zastižení na telefonu. Pro psa se vracím až na výzvu SMS. Případně mohu čekat v čekárně a dát si třeba kávu…
  • Kočka není pes a je s ní, pro dvě ruce, horší manipulace, tudíž je fajn, když při stříhání asistuji a kočku držím, protože zvířátka v salonu nedostávají, žádné oblbovací nebo uspávací prostředky.
  • Stříhání králíka nevyžaduje mojí asistenci, tudíž se v klidu mohu vzdálit nebo počkat v čekárně.
  • Neptám se, zda ten pes/kočka/králík kterého v salonu vidím, je paní střihačky….. Ona má jen kocoura a ten je o patro výš, tedy doma…nebo na balkoně… Zkrátka žádné zvíře v salonu není její, ačkoliv dle jejich vzájemného chování se tak může zdát….zkrátka spolu mají láskyplný vztah…… Což je fajn protože vím, že moje zvíře je u ní v pohodě….
  • ……………..stránku nadále připravujeme……..a budeme rádi za případné podněty…